Herraväldet och fruktan tillhör Gud, fridstiftaren i höjden. Kan hans skaror räknas? Över vem går ej hans ljus upp? Hur kan då en människa vara rättfärdig inför Gud, eller någon av kvinna född vara ren? Se, inte ens månen skiner klart, och stjärnorna är ej rena i hans ögon. Hur mycket mindre då människan, det krypet, människobarnet, den masken. (Job 25:2-6 SFB)

onsdag 22 september 2010

Valresultatet

Betänketiden är ute för veckans fråga som jag började med förra veckan (uppenbarligen). Valdeltagandet var inte så stort, 5 röster (av typ... 40-50 unika besökare om dagen såvitt jag kan se). Men jag ska vara nöjd att folk ens besöker denna usla blogg. Tack :)

Så, här är frågan och resultatet som jag gjorde print screen och klippte till i paint:



4st (80%) svarade rätt. VAD DUUUUKTIIIIIIIIIIIIGT! *nyper i kinderna och ger en karamell som legat 27 år i en glasburk på TV:n*

Och nu har jag lagt till nästa fråga en bit ner i spalten till höger på denna sida.
Jes 14:24: "HERREN Sebaot har svurit och sagt: Sannerligen, som jag har tänkt, så skall det ske, det jag har beslutat skall bli verklighet." - Hur mycket av det Gud vill ska ske, kommer inte att ske?
Svarsalternativen:
Allt Han har tänkt kommer att ske
En del av vad Han har tänkt kommer INTE att ske
Mycket av vad Han har tänkt kommer INTE att ske
Inget Han har tänkt kommer att ske

Behatslacha! (Lycka till!)

Se även:
Så gick det för Gud i valet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar