Herraväldet och fruktan tillhör Gud, fridstiftaren i höjden. Kan hans skaror räknas? Över vem går ej hans ljus upp? Hur kan då en människa vara rättfärdig inför Gud, eller någon av kvinna född vara ren? Se, inte ens månen skiner klart, och stjärnorna är ej rena i hans ögon. Hur mycket mindre då människan, det krypet, människobarnet, den masken. (Job 25:2-6 SFB)

torsdag 17 juni 2010

Gräv fram ditt mirakel!

Det här var den bästa predikan jag nå'nsin sett.
Den handlar om att gräva fram mirakel ur tomma luften.
Publiken försöker men det kommer inget.
Det är klart man vill ju ha saker.
Så det var en bra predikan.
Girighet är en dödssynd.
Men vi är inte katoliker.
Jag satte på den här videon.
Och surfade runt på lite annat.
Efter 6 minuter var det fortfarande likadant.
Han sa en rad och så spelade musiken ett slag.
Sedan börjar musiken spela mer och han hädar Guds namn.
Någonting händer! Hypnos!!!

2 kommentarer:

  1. Mycket sjukt! Helt...ja..vad mer kan man säga? Tycker synd om dessa människor. Och "pastorn"... *suck* ...så tragiskt.

    Till en början trodde jag det var en låt han "rappade" till, men så var det alltså inte.

    SvaraRadera
  2. Masspsykos. Vilken sjuk galning. Har han gått kurs hos Todd Bentley? Blää. Sånt här blir jag bara ARG på. Vilket äckligt upprepande. Såååå sjukt! Migränvarning dessutom. Alla tycktes iaf inte haka på.

    Hade de övat in jag skriker-du drar ett ackord-jag skriker-du drar samma ackord-jag skriker...

    SvaraRadera